Afhandeling Klachten

U heeft een klacht

Content Wonen hecht veel waarde aan een goede samenwerking in de driehoek bewoner-ouders-begeleiding. Door een open en transparant beleid, een prettige sfeer en goede communicatie willen wij met elkaar een veilige en fijne woonomgeving creëren voor de bewoners.

Maar overal waar mensen werken, samen zijn en samenwerken, kunnen er situaties ontstaan waar U niet tevreden over bent. Wij hopen dat U dan snel de weg vindt naar de betrokken persoon om de situatie te bespreken en op te lossen.

Indien dit niet tot uw tevredenheid lukt, is het belangrijk de klacht bij het dagelijks bestuur van Content Wonen te melden. Het bestuur kan hier naar kijken in een breder perspectief en helpen bij het oplossen hiervan.

Als de klacht na tussenkomst van het bestuur nog steeds aanwezig is, kunt U contact opnemen met:

Klachtenportaal Zorg (Klachtenportaalzorg.PNG)

Zij kunnen U verder helpen met uw klacht. Content Wonen is hierbij aangesloten.

Wellicht heeft U iets aan de volgende pagina's op de site. Daar vind je onder andere e klachtenprocedure. Voor tips om een klacht goed te verwoorden klik hier.  En het daadwerkelijk indienen van een klacht.

Stichting Content Wonen

KvK: 17248739

Bankrelatie:

Rabobank De Kempen

NL61 RABO 0115 2520 29

 

Stichting Vrienden van Content Wonen

KvK: 57974594

Bankrelatie:

Rabobank De Kempen

NL57 RABO 0118 8277 15

Afhandeling klachten

Stichting Content Wonen is aangesloten bij het Klachtenportaal Zorg.